I el premi del millor blog és per…

“Heu d’escollir un blog i parlar dels escrits que us agraden més”. Aquest ha estat l’encàrrec del nostre professor, el ja tant esmentat Sr. Perceval. Doncs bé, de tots els blogs que hi ha per aquesta assignatura, de totes les persones que hi escriuen, jo n’escolliria un que simplement, em té el cor robat.

Es tracta del blog que es titula “El rincón milenario” i, dins d’aquest, els escrits de l’alumne, companya i amiga –no es pot negar– Esther Valenzuela. I per què l’escullo? Doncs perquè crec que té un estil d’escriure molt personal i de gran qualitat, perquè les idees que té em sorprenen cada dia més, perquè se li passen pel cap coses que a mi no se m’haguessin acudit mai. I perquè té un vocabulari pla i entenedor però alhora molt literari i cuidat.

Tots els textos que he llegit d’ella m’han sorprès i alhora m’han fet reflexionar sobre coses en les que no m’havia parat a pensar. I amb una prosa gairebé excel•lent. Admiro les seves qualitats a l’hora d’escriure i per això crec que és la persona que haig de votar en aquest blog.

De fet, i anant més lluny de l’assignatura, he llegit textos d’aquesta noia que jo els qualificaria d’immillorables, i no tenen res que envejar als textos que es publiquen actualment. Sé que pot semblar exagerat, fins i tot irreal. Però si no em creuen, visitin el blog del qual us parlo (i del que he deixat un enllaç) o un altre blog que té ella que s’anomena “Conversaciones con el señor R”. Una iniciativa, per cert, que va sorgir també d’una feina que ens va donar el mateix professor Perceval, però l’any passat.

Mercè Folch

Anuncis

~ per wasp88 a 16 gener 2010.

Deixa un comentari

 
